Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Timesplitters Fanart

Timesplitters Fanart 5 years 1 month ago #4656

  • eerniizz
  • eerniizz's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Do I have red on me?
  • Posts: 89
  • Thank you received: 7
  • Karma: 2
Ofcourse XD , also on christmas I will be getting myself a wacom intuos tablet so I will be posting stuff on newgrounds around then, I recently drew one wacky cartoon, its kinda shit but its all black and white and I was wondering is there a way to possibly scan it into my pc and use some software to color it in nicely using the pc? Id color it with my pencils but it never looks good since theres lots of white spots on the drawing, if I get it colored somehow Ill post it on newgrounds and I want to hear some tough criticism to help me get better haha
Im the Timesplitters fan who prefers future perfect over 2...
The administrator has disabled public write access.

Timesplitters Fanart 5 years 1 month ago #4659

  • eerniizz
  • eerniizz's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Do I have red on me?
  • Posts: 89
  • Thank you received: 7
  • Karma: 2
Finally posted my first drawing on newgrounds, its not digital but its still interesting, check it out if you guys want, my newgrounds account is TheTipper lol
Im the Timesplitters fan who prefers future perfect over 2...
The administrator has disabled public write access.

Timesplitters Fanart 5 years 1 month ago #4686

  • WooleyWorld
  • WooleyWorld's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • I'll do most anything for a dollar.
  • Posts: 55
  • Thank you received: 12
  • Karma: 4
Tipper wasssupp I seen you on there.
It's a Wooley World, but someone's gotta shave it.
The administrator has disabled public write access.

Timesplitters Fanart 5 years 1 month ago #4688

  • eerniizz
  • eerniizz's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Do I have red on me?
  • Posts: 89
  • Thank you received: 7
  • Karma: 2
Hey man, yeah I recently started posting some stuff but im not scouted yet so dont even bother looking for my stuff on the art portal haha
Im the Timesplitters fan who prefers future perfect over 2...
The administrator has disabled public write access.

Timesplitters Fanart 5 years 2 weeks ago #4725

  • eerniizz
  • eerniizz's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Do I have red on me?
  • Posts: 89
  • Thank you received: 7
  • Karma: 2
I finally got a tablet and I drew my first ever drawing with it, its cortez, its not very good since Im still trying to get the hang of things so keep that in mind ...www.newgrounds.com/art/view/thetipper/sergeant-cortez-2
Im the Timesplitters fan who prefers future perfect over 2...
Last Edit: 5 years 2 weeks ago by eerniizz.
The administrator has disabled public write access.

Timesplitters Fanart 5 years 2 weeks ago #4726

  • eerniizz
  • eerniizz's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • Do I have red on me?
  • Posts: 89
  • Thank you received: 7
  • Karma: 2
I drew harry tipper, imo its better than the cortez I drew. www.newgrounds.com/art/view/thetipper/harry-tipper
Im the Timesplitters fan who prefers future perfect over 2...
Last Edit: 5 years 2 weeks ago by eerniizz.
The administrator has disabled public write access.

Timesplitters Fanart 5 years 2 weeks ago #4727

  • FuneralV12
  • FuneralV12's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • French TimeSplitters fan
  • Posts: 97
  • Thank you received: 10
  • Karma: 1
I did it some days ago
TimeSplitters fan from France who worked on various fan-made TimeSplitters projects such as TimeSplitters: Silver, Bricky Monkey and the forgotten TwitchSplitters event.
The administrator has disabled public write access.

Timesplitters Fanart 4 years 11 months ago #4760

  • WooleyWorld
  • WooleyWorld's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • I'll do most anything for a dollar.
  • Posts: 55
  • Thank you received: 12
  • Karma: 4
I haven't done a girl in a while. Well.
Here you are. Jo Beth from TS2.
It's a Wooley World, but someone's gotta shave it.
The administrator has disabled public write access.

Timesplitters Fanart 4 years 7 months ago #4865

  • WooleyWorld
  • WooleyWorld's Avatar
  • Offline
  • Junior Member
  • I'll do most anything for a dollar.
  • Posts: 55
  • Thank you received: 12
  • Karma: 4
I feel like I'm spamming this board.....

It's a Wooley World, but someone's gotta shave it.
The administrator has disabled public write access.

Timesplitters Fanart 4 years 6 months ago #4905

  • horsehead
  • horsehead's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • Posts: 16
  • Thank you received: 1
  • Karma: 2
Well, there are worse things to spam, I think. Those are really nice!

I should get some mspaint style stuff up in here... or maybe not.
The administrator has disabled public write access.
Moderators: ASneakyGranny
Time to create page: 0.212 seconds
Powered by Kunena Forum